ZADZWOŃ

735-858-555

Weryfikacja pracowników

Proces rekrutacji i wdrożenia nowego pracownika w struktury stanowiska to mechanizm czasochłonny i bardzo kosztowny. Świadomy przedsiębiorca ufa osobom zatrudnionym, ale też w trosce o bezpieczeństwo swoje i swojej firmy, profesjonalnie zweryfikuje kandydatów pod kątem umiejętności, poprzedniego zatrudnienia czy uzyskanych certyfikatów.
Cyklicznie prowadzone badania statystyczne, wykazują, że z każdym rokiem ponad 60% ubiegających się aplikantów na konkretne stanowisko, przekłamuje swoje dokumenty CV. Jedna rozmowa rekrutacyjna to zazwyczaj za mało, aby określić lojalność i prawdomówność potencjalnie zatrudnianej osoby, zwłaszcza kiedy będzie miała ona dostęp do wrażliwych danych, stanowiących know-how firmy.

Jakość pracy, jej wydajność, skuteczność, zaangażowanie i adekwatne doświadczenie w połączeniu z odpowiednimi umiejętnościami pracowników to aspekty, które mają kluczowy wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstwa na rynku. To, kogo zapraszamy do współpracy, jest niezwykle istotną sprawą, która będzie miała bezpośredni wpływ na określenie kondycji i rozwoju firmy.
Weryfikacja pracownika zarówno przed zatrudnieniem, jak i w trakcie jego trwania to kluczowy proces, który pozwoli pracodawcy, w trosce o interes marki, odpowiednio wcześnie uchronić się przed ewentualnymi nieprzyjemnymi konsekwencjami, które mogą odbić się nieprzyjemnym echem na ogólnym wizerunku firmy. Szczególnie z uwagi na fakt, że dość krótki okres próbny może nie wystarczyć do weryfikacji tego, czy pracownik naprawdę jest tym, za kogo się podaje. Weryfikacja karalności pracownika, czy ta u poprzedniego pracodawcy, może więc dostarczyć istotnych informacji, niezbędnych do budowania pozytywnego wizerunku firmy.

W jaki sposób przeprowadzamy weryfikacje pracowników?

W Biurze Detektywistycznym Hermes wykorzystujemy doświadczenie zdobyte na przestrzeni lat oraz podczas prowadzenia podobnych spraw. Dyskretnymi i skutecznymi sposobami gromadzimy i sprawdzamy wszystkie istotne dla pracodawcy informacje. Doświadczenie zawodowe, historia zatrudnienia, wykształcenia, referencji czy uzyskane certyfikaty, to podstawowe aspekty, jakie na ustalamy na drodze weryfikacji pracowników.
Charakterystyka efektów oraz danych, jakie znajdą się w raporcie, zawsze dopasowana jest do potrzeb i wymagań klienta. Dzięki zgromadzonym informacjom jesteśmy w stanie określić zgodność z rzeczywistością przedstawionych przez kandydata dokumentów.
Często stosowaną praktyką przez pracodawców jest także ocena stopnia dopasowania kompetencji do zajmowanego już stanowiska. Pozwala to na zminimalizowanie kosztów związanych z nieproporcjonalną wydajnością pracownika lub jej brakiem.
Weryfikacja pracowników to działanie, które pozwoli na zbudowanie zespołu, który będzie siłą napędową firmy. Profesjonalne działania pozwolą osiągnąć ten cel szybciej, niż jest to możliwe.

INFORMACJA O POLITYCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

W celu dostarczania naszych usług wykorzystujemy pliki cookies. Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookies, opcjach wypisu oraz Twoich preferencjach kliknij polityką prywatności. Korzystanie z naszego serwisu internetowego traktowane jest jako zgoda na politykę przetwarzania danych osobowych.